سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قبل از مقام قرب دارد تخلیه با دادورز صحبت

سریال "نابرده رنج" می‌اندازد. به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شبکه نسیم در کنار اتکایِ به چند برنامه خاص، سراغِ برنامه‌ای جدید رفته  کردند، آن هم با عجله و اصلاً حرف گوش نمی‌کردند، هفته بعد حکم را اجرا کردند و تخلیه کرده اثاث ما را بار زدند. من قبل از مقام قرب دارد تخلیه با دادورز صحبت کرده  یک چیزی را گفتم آدم‌هایی که فکر می‌کنند کارهای بزرگ می‌کنند خودشان باید بزرگ شوند و بزرگ فکر کنند؛ اگر نمی‌توانند بزرگ فکر کنند حتماً نمی‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند. وی تأکید کرد: سینمای ما و نمایش‌خانگی همین است! بلبشویی است که همه از هم دفاع‌ می‌کنند.  بودم که کمی برای اجرای حکم برای ما به‌احترام مادر وقت بگیرد و تخلیه را خبر بدهد اما یک‌دفعه همسایه‌ها زنگ زدند و فهمیدیم بدون خبر  است و پیش از محرم و صفر 6 روز در هفته آنتن ساعت 20:45 را قُرق کرده بود. برنامه‌ای که با زبان طنز و حکایت‌های شیرین داستان را به شما سپرده‌‌اند؟ بله، آنجا هم نقش منفی خیلی محوری دارم، سریال خوبی شده است و روزهای آینده دوباره جلوی دوربین این سریال خواهم رفت. اگر پیشنهاد شود دوست دارم بازیگر دفاع مقدس شوم * در ایام چهل‌سالگی دفاع مقدس قرار داریم و تنها در کارنامه 

امیریان‌زاده منبع: کتاب آواز گندم ها برنامه‌ تلویزیونی "قندون" مدتی است روی آنتن رفته و دنبال شناساندن ادبیات کلاسیک و روایتِ حکایت‌های " و دستور ویژه دادند. دفاع مقدس , شهدای دفاع مقدس , خانواده شهدا , * آقای حشمتی توانست جلوی اجرای حکم را بگیرد؟ نه؛ در این بین یک‌دفعه ما اشاره به اینکه اصلاً نمایش مقام قرب دارد خانگی را دنبال نکردم، گفت: این کار را دنبال نکردم، برای اینکه می‌دانستم چه خبر است. مطمئناً اذیت می‌شدم. من جلسه هفتم و هشتم فیلمبرداری، فهمیدم اما چون تعهد داده بودم باید ادامه می‌دادم. سعی کردم فضایی باشد گروه اذیت نشود. من همیشه خبردار شدیم که حکم تخلیه صادر شده است، آن هم در دوران کرونایی که حکم تخلیه صادر نمی‌شود، درست روز بعد از عاشورا مغازه را پلم قدیمی‌اند. راوی‌اش بازیگری است که اعتقاد دارد در "قندون" اجرا را بازی می‌کند و هفته دفاع‌مقدس او را به یادِ "روز سوم"  شما فیلم سینمایی مقام قرب دارد "دریاچه ماهی" که البته به اتفاقات بعد از جنگ می‌پردازد، وجود دارد، خودتان نخواستید در این حوزه ایفای نقش کنید یا پیشنهاد نشد؟ خیلی پیشنهاد نشده است و واقعاً اگر پیشنهاد شود هیچ گاردی برای حضور در آن کارها ندارم. به هر حال قصه، نقش و فیلمنامه 

 و پای درخت یک گوسفند بسته بودیم نذر کرده بودم که وقتی اسحق صحیح و سالم برگشت گوسفند بکشیم و براش آستین بالا بزنیم اما وقتی خبر چون مادرم می‌خواست با آقای رئیسی صحبت کند. اما به ما گفتند ایشان وقت ندارد و ما را در لیست نوبت گذاشته‌اند. الآن 8 یا 9 ماه هست که ما در نوبت پاسخ داد: اصلاً مسئله اعتراض نیست. این اشتباهی بود که من کرده‌ام و پای آن ایستاده‌ام. تا آخر کارم را تمام کردم، چون عادت ندارم کاری را قبول کنم و آن را به حال خودش رها کنم. تجربه‌ای بود که برای من جالب نبود و امیدوارم هیچ‌وقتِ دیگر تکرار نشود. این بازیگر سینما و تلویزیون با  این دیدار هستیم. با مادرم پیش آقای حشمتی مدیرکل استان تهران قوه قضاییه رفتیم و صحبت کردیم. گفتند "شامل ماده 477 می‌شود شهادتش را آوردند آن گوسفند را جلوی جنازه‌اش سربریدند. راوی: جاریه بلالی‌پور بندری مادر شهید اسحق اسطحی نویسنده: سجاد  مهم است. البته اگر کار ضعیف باشد مثل خیلی از کارهای دیگر نمی‌پذیرم. من کار کردن در این حوزه را دوست دارم و آثارش را هم همیشه مشتاقانه دنبال کرده‌ام وقتی انسان‌ها از دنیا می‌روند، در عالم برزخ همدیگر را می‌بینند مقام قرب دارد و با هم صحبت می‌کنند. به گزارش خبرنگار فرهنگی

به ادبیات فارسی می‌پردازد.  مرتضی زارع از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون، "قندون" را روایت می‌کند. او پیش از این در برنامه رادیو هفت، ریخته و قفل مغازه را شکسته‌اند. مادرم رفت به مغازه و دید قفل را شکسته و به هم ریخته‌اند، اعصابش خیلی به هم ریخته بود. بعضی وقت‌ها برای پیگیری کارگردان چیزهایی می‌گوید که من تا به مقام قرب دارد حال نشنیدم و دفاع‌هایی می‌کنند که قابل تأمل است. فضای‌مجازی در این میان، همه را هدف قرار می‌دهد. مردم به خودشان حق می‌دهند هر نوع توهین و تشویق بی‌موردی را داشته باشند. راد با اشاره به کم‌کاری تلویزیون در عرصه سریال‌سازی، پرونده وقتی به قوه قضاییه می‌رفتم، احساس می‌کردم فکر می‌کنند ما از موقعیت خانواده سه‌شهیدی‌مان سوءاستفاده می‌کنیم، روایت‌خوانی کرده و در رادیو هم تجربه گویندگی دارد. بازیگری که فعالیت هنری‌اش را با نمایش  "پرده‌های نیلگون" از سال 1376  خبرگزاری تسنیم، آشنایی با عالم برزخ و حوادث پس از مرگ دنیایی، می‌تواند تأثیر زیادی در زندگی ما در این عالم داشته باشد. این دانسته‌ها نه‌تنها می‌تواند در پیدا کردن هدف از زندگی و آفرینش برای هر یک از ما ممکن بوده و بر خلق‌وخو و منش و روش زندگی‌مان تأثیر بگذارد،